مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند :: BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

مشاور برند و مشاور بازاریابی، مشاور فروش
BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
09122991608
خدمات ما شامل:
مشاورو آموزش در حوزه های
Branding
Brand Identity Package
Brand Marketing Package
Brand Advertising Package
Brand Strategy Package
نامگذاری
استراتژی برند
تعهد
موقعیت یابی استراتژیک
تدوین محتوا
خلق پیام
خلق هویت بصری
طراحی گرافیکی
طراحی داخلی
طراحی غرفه نمایشگاهی
طراحی کاراکتر
تحقیقات بازار
تحقیقات صنعت
تحقیقات شرکت
تحقیقات رقبا
تحقیقات مشتریان
استراتژی بازاریابی
استراتژی تبلیغات
طرح کمپین بازاریابی
طرح کمپین تبلیغاتی
آموزش داخلی برند
کمپین های 360 درجه برندنیگ
کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC, IBC)،
​کمپین های هویت سازی برند ،
​​برنامه های تحقیقات بازار ، ​
برنامه های استراتژیک برند
مشاوره برندینگ
مشاوره بازاریابی
مشاوره مدیریت روابط با مشتریان
مشاوره کسب و کار
مشاوره حقوقی برند
مشاوره سازماندهی
مشاوره تبلیغات
شناسایی بازار مخاطبین برند به صورت کاربردی

معرفی صحیح و دقیق قابلیت های سازمان به مشتریان

طراحی و انتخاب نام و نشان تجاری متناسب با هویت برند

شناخت بازارهای هدف جانبی برند جهت تکمیل فرآیند بازاریابی

تجزیه و تحلیل میزان فروش احتمالی برند در بازه های زمانی مشخص

ارائه راهکارهای به روز و تبلیغات هدفمند در حوزه معرفی برند در بازار

تحلیل رقبای برند و ارائه راهکارهای مناسب جهت برتری نسبت به رقبا

تهیه و تنظیم گزارش های آماری جهت کارشناسی پیشروی فرایند برند سازی

انجام آزمایش های لازم جهت تکمیل و یا ویرایش سبد کالا یا خدمات سازمان

مدیریت برند

کتاب مدیریت برند

نویسنده: علی خویه

تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند

انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد برند و نوع برندسازی هر سازمان شرکت و محصول روش و سبک خاصی دارد که در دنیای امروز به آن بسیار اهمیت می دهند صرفا هر برندی با تبلیغات ساخته نمی شود صاحبنظران بازاریابی و برندسازی به این مساله رسیده اند که یک نام و نشان خاص ویژه و ابتکاری می تواند خود به خود و اتوماتیک وار ساخته و پرداخته شود در مشاوره ها و کلاسها و پروژه های اجرایی همیشه تاکید کرده ام که یک سرمایه گذار، صاحب کالا، مدیر شرکت و کارآفرین باید جسارت و جرات انتخاب برند و برندسازی را داشته باشد در برندسازی اولین حرف را جسارت و جرات مدیر دارد در دورانی که همه نام های کامپیوتری با سیستم و کلماتی مشابه با آن ساخته می شد یک نفر جرات پیدا کرد و نام شرکت خود را سیب Apple گذاشت جسارت آن را داشت که نام میوه را با فلسفه خاصی برای شرکت خود انتخاب کند وموفق شد چندوقت پیش هم یک شرکت معتبر و خوشنام برای برندسازی و تحققات بازار به تیم مامراجعه نمود تنها چیزی که من از مدیر این شرکت پرسیدم گفتم جسارت جرات و قدرت دفاع و پافشاری بر نامی که انتخاب شود را داری یا خیر مصلحت اندیش و بیش از اندازه محتاط هستی …. کسی که نام و نشانی به طور علمی و عملی بر اساس تحقیقات پایه ای برای سازمان شرکت محصول و خدماتش انتخاب می کند باید مثل کوه استوار بوده و جرات زیادی داشته باشد تا نتیجه را مشاهده کند خلاصه نام محصول این شرکت در تیم خلاقیت و فوکوس گروپ تعیین گردید امیدوارم چند وقت دیگر در ایران و دنیا این نام یکی از ماندگارترین خلاقانه ترین و معتبرترین نام بوده و باقی بماند….
خدمات

بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
برند؟
برند (Brand) را همگان به نام و عنوان تجاری می‌شناسندکه تعریف آن‌ را در نظام بازرگانی،" شناسه‌ی محصول یا خدمات عرضه شده " آورده‌اند. اما امروز این تعریف، مثل بسیاری از ماهیتها و واژگان معمول واژگون شده. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباط قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار کند. برند
مدیریت و توسعه برند
مدیریت و توسعه برند مدیریت برند به کارگیری تکنیک های بازاریابی برای محصولات و خدمات است که به دنبال افزایش ارزش برای مشتری و ایجاد وفاداری در ایشان و در نهایت افزایش حجم فروش است. یکی از مزیت های مدیریت برند برای شرکت ها و موسسات این است که می توانند در بازاری خاص بدون از دست دادن مشتریان ، بر قیمت کالا و خدمات خود بیافزایند
شبکه های اجتماعی ما
کانال تلگرام


صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین

صفحه ی فیسبوک

تبلیغات
دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

علی خویه

09122991608

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش
پیوندها
http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه


  • برچسب مطالب

    مدرسه بازاریابی ایران سخنرانی های انگیزشی خویه مدرسه فروش ایران مدرسه تبلیغات ایران مدرسه برند ایران سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت مهندسی نام و نشان تجاری مهندسی بازار و بازاریابی تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات تبلیغات و بازاریابی پست مدرن منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات سمینارها و سخنرانی های علی خوبه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC روانشناسی بازاریابی فروش و.. پیشبرد فروش مدیریت و مهندسی برند مدیریت زنجیره تامین scm تحقیقات بازاریابی استانداردسازی تبلیغات خلاق فروش ایرانی TRIZ خلاقیت در ... بازاریابی پارتیزانی چریکی مدیریت فروشگاه مهندسی فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM روانشناسی مشتری مرچندایزینگ merchandising عمده فروشی و خرده فروشی کانال های توزیع پخش مدیریت فروشگاه مدیریت برند نام و نشان تجاری خدمات پس از فروش روانشناسی ارتباط با مشتری مشتری مداری و مشتری یاری بانک بازاریابی دپارتمان بازاریابی کلینیک بازاریابی کلینیک بازاریابی و فروش مدرسه بازاریابی و فروش اخبار بازاریابی و فروش بازاریابی خدمات تجارت بین الملل کلینیک بازاریابی آکادمی بازاریابی و تبلیغات برندسازی برندسازی فروشگاهی مهندسی برند انجمن مهندسی فروش و بازاریابی انجمن مهندسی تبلیغات مرکز آموزش بازرگانی مرکز آموزش بازاریابی و فروش انجمن برند ایران انجمن مهندسی فروش ایران مهندسی فروش املاک و مستغلات انجمن مدیریت و مهندسی برند مدرسه تحقیقات بازاریابی پورتال تحقیقات بازاریابی ایران شبکه بازاریابی و فروش باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات کانال های توزیع و پخش انجمن مشاوره بازاریابی ایران انجمن علمی تحقیقات بازاریابی ایران انجمن مهندسی فروش ایران انجمن برند ایران آکادمی بازاریابی و فروش آکادمی برند اخبار بازاریابی marketing news کلینیک تحقیقات بازاریابی marketing research تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین اخبار خویه راز تجارت مدیریت و مهندسی رسانه مشاور بازاریابی تبلیغات کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه هوش مصنوعی در بازاریابی کلاس مدیریت و مهندسی فروش مهندسی فروش و تبلیغات مهندسی رسانه بازاریابی خلاق فروش خلاق

    فهرست کتاب مدیریت برند


    نویسندگان: علی خویه و فهیمه احمدی



    سبک­های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری..................................................41

    سبک کلاسیک    ..................................................47

          اصول و قواعد مکتب کلاسیک   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................49

    سبک باروک    در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................54

     سبک رئالیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری    ..................................................58

    سبک ناتورالیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................60

    مشخصات آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ناتورالیستی    ..................................................61

    سبک رومانتیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری   ..................................................63



                 مقایسه مکتب رمانتیک  و کلاسیک    ..................................................64

                            اصول مکتب رمانتیسم    ..................................................65

    سبک فوتوریسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ..................................................67

    سبک دادییسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................72

                     ویژگیهای کلی آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  داداییستی    .................................................74

    سبک ایماژیست  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری   ..................................................81

     اونانیمیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ..................................................82

    سبک پارناسیسم    در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................83

       سبک امپرسیونیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری    ..................................................86

     سبک اکسپرسیونیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................88

    سبک سوررئالیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................89

           فلسفه سوررئالیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ................................................91

                       برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  نامریی یا زیرآستانه­ای     ................................................95

    http://brandmagazine.mihanblog.com/

    http://www.brandschool.blogfa.com/

    http://www.brandmanagement.mihanblog.com/

    http://www.advertisingschool.mihanblog.com/

    http://www.brandmanagement.blogsky.com/

     

             فنون سوررئالیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................96

     سبک سمبولیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................101

     سبک کوبیسم     در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری................................................106

    کوزموپولیتیسم و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  جهانی  .................................................112

    اگزیستانسیالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری.................................................114

    اُپ آرت و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری اُپ  .................................................116

    سبک اسپاسیالیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ................................................117

    سبک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری................................................118

    اورفیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................119

    سبک بدویگری  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری .................................................120

    سبک پاپ آرت  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ................................................121

    سبک چیدمان در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................122

    سبک مینی­مالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ...............................................123

    رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری    ................................................123

    برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  مفهومی   ...............................................124

    سبک­های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ی با توجه به منحنی عمر کالا   .................................................125

            فصل سوم 

    به سوی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرن   ................................................131

    برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ساختارگرا  ................................................135

    ساختارشکنی، برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ساختارشکن   ...............................................138

    برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرنی  ................................................141

             فنون برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرنیسم   ................................................148

    مزیت رقابتی برندسازی و مدیریت برند...........................

    تاکتیک برندسازی و مدیریت برند خوشه­ای......................

    کسب مزیت رقابتی در برندسازی و مدیریت برند.............

    الف)کاهش هزینه­های عملیاتی برندسازی و مدیریت برند (بهره‌وری در 
    برندسازی و مدیریت برند)......................................

    ب) دستیابی به برندسازی و مدیریت برند برتر(اثربخشی در برندسازی و مدیریت برند)        

    مزیت رقابتی پایدار در برندسازی و مدیریت برند.............

    بخش دوم:

    فصل دوم:

    تاکتیک و تکنیک برندسازی و مدیریت برند.....................

    فصل سوم:

    ....................................................................................

    فصل چهارم:

    تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی..................................

    تاکتیک یانکی در برندسازی و مدیریت برند.....................

    فصل پنجم:

    تفکر تاکتیکی و تکنیکی..................................................

    فصل ششم:

    انواع و ابعاد تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی..

    هوش تاکتیکی...............................................................

    فصل هفتم:

    سیستم برندسازی و مدیریت برند و برنامه برندسازی و مدیریت برند       

    اصل تضاد دربرندسازی و مدیریت برند...........................

    فصل هشتم:

    اهمیت و ضروت تاکتیک و تکنیک برندسازی و مدیریت برند     

    بخش سوم:

    تاکتیک­ها و تکنیک­های اینترنتی و رایانه­ای.......................

    فصل نهم:

    مزیت های برندسازی و مدیریت برند اینترنتی..................

    اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر................................

    فصل دهم:

    تاکتیک‌ها و تکنیک‌های برندسازی و مدیریت برند در ارتباط با

     موتورهای جستجوگر.....................................................

    1- تکنیک محتوای ارزشمند برندسازی و مدیریت برند سایت      

    2- جستجوی آسان‌تر در سایت.......................................   

    3- تکنیک کلمات کلیدی یا تکنیک شورت کات...............

    4- یک میزبان وب با کیفیت را در اختیار بگیرید...............

    تاکتیک اسپم کردن..........................................................

    تکنیک صفحات درگاه....................................................

    کرم های برندسازی و مدیریت برند یا  طاعون برندسازی و مدیریت برند   

    تکنیک وبلاگ نویسی و تکنیک RSS در برندسازی و مدیریت برند

    فصل یازدهم:

    تاکتیک‌ها و تکنیک‌های برندنگ یا نام و نشان گذاری........

    برندسازی و مدیریت برند از طریق بنر.............................

    تکنیک‌های برندسازی و مدیریت برند از طریق تگ...........

    فصل دوازدهم:

    http://brandmagazine.mihanblog.com/

    http://www.brandschool.blogfa.com/

    http://www.brandmanagement.mihanblog.com/

    http://www.advertisingschool.mihanblog.com/

    http://www.brandmanagement.blogsky.com/

     

    3- تاکتیک‌ها و تکنیک‌های فضا و قلمرو.........................

    آمارهایى از وضعیت فن آورى اطلاعات در ایران.............

    فصل سیزدهم:

    تکنیک آیدا در برندسازی و مدیریت برند اینترنتی.............

    پنج تکنیک مهم در برندسازی و مدیریت برند اینترنتی.......

    1- تکنیک خیابان بن­بست برندسازی و مدیریت برند........

    2- تکنیک داد و ستد برندسازی و مدیریت برند...............

    3- تکنیک اعتماد (برندسازی و مدیریت برند اعتمادی).....

    4- تکنیک کشش و ارسال برندسازی و مدیریت برند........

    5- تکنیک بازار خالی در برندسازی و مدیریت برند..........

    هکر های اینترنتی...........................................................

    فصل چهاردهم:

    تاکتیک هوش مشارکتی در برندسازی و مدیریت برند (برندسازی و مدیریت برند مشارکتی)     

    حباب­های برندسازی و مدیریت برند.....................................

    بخش چهارم:

    تاکتیک­های خلاقانه خلاقانه در برندسازی و مدیریت برند.

     

    فصل پانزدهم:

    تکنیکهای گروهی برای خلق ایده‌های خلاقانه برندسازی و مدیریت برند   

    1- توفان فکری.............................................................

    2-تصمیم­گیری گروهی...................................................

    تکنیک سناریونویسی......................................................

    تکنیک اس آی ال .........................................................

    فصل شانزدهم:

    تاکتیک­ها و تکنیک­های تریز در برندسازی و مدیریت برند

    4-1- اجزاء اصلی دانش تریز.........................................

    مراحل اجرای تکنیک تریز در برندسازی و مدیریت برند...

    برخی از اصول نوآوری تریز در برندسازی و مدیریت برند

    برخی از  دیگر رویکردهای خلاقیت شناختی مبتنی بر تریز..........

    دویل برندسازی و مدیریت برند......................................

    بخش پنجم :

    تاکتیک­های الهام گرفته از ورزش....................................

    فصل هفدهم:

    تاکتیک و استراتژی برندسازی و مدیریت برند جودویی.....

    تاکتیک­های فوتبال در برندسازی و مدیریت برند...............

    توجه به تاکتیک­ها و تکنیک­ها شطرنج در برندسازی و مدیریت برند        

    بخش ششم:

    تاکتیک­ها و تکنیک­های الهام گرفته شده از هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات        

    فصل هجدهم:

    تکنیک کلاسیک در برندسازی و مدیریت برند..................

    مشخصات آثار برندسازی و مدیریت برند کلاسیک...........

    تکنیک رسانه­های همگانی...............................................

    فصل نوزدهم:

    تکنیک باروک در برندسازی و مدیریت برند.....................

    تکنیک­های الهام گرفته از اسطوره­ها  در برندسازی و مدیریت برند

    فصل بیستم:

    تکنیک ناتورالیسم در برندسازی و مدیریت برند................  

    مشخصات آثار برندسازی و مدیریت برند ناتورالیستی.......

    فصل بیست و یکم:

    تکنیک رمانتیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند رمانتیک         

    تکنیک­ها مورد استفاده در برندسازی و مدیریت برند رمانتیکی     

    فصل بیست و دوم:

    تکنیک فوتوریسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند فوتوریسمی   

    فصل بیست و سوم:

    تکنیک داداییسم دربرندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند داداییستی        

    برخی از تکنیک‌های مورد استفاده در برندسازی و مدیریت برند داداییستی 

    فصل بیست و چهارم:

    تکنیک پارناسیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند پارناسیستی   

    فصل بیست و پنجم:

    تکنیک امپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند امپرسیونیستی        

    تاکتیک­ها و تکنیک­های روانشناسی در برندسازی و مدیریت برند  

    فصل بیست و ششم:

    تکنیک اکسپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند اکسپرسیونیستی

    http://brandmagazine.mihanblog.com/

    http://www.brandschool.blogfa.com/

    http://www.brandmanagement.mihanblog.com/

    http://www.advertisingschool.mihanblog.com/

    http://www.brandmanagement.blogsky.com/

     

    فصل بیست و هفتم:

    تکنیک سورئالیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند سورئالیستی  

    فنون سوررئالیسم...........................................................

    فصل بیست و هشتم:

    تکنیک سمبولیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند سمبولیستی    

    فصل بیست و نهم:

    تکنیک کوبیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند کوبیستی

    برندسازی و مدیریت برند چند بعدی...............................

    فصل بیست ونهم:

    اُپ آرت  و برندسازی و مدیریت برند اُپ.......................

    تکنیک اسپاسیالیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند فضایی      

    تکنیک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت برند...............

    تکنیک بدوگری در برندسازی و مدیریت برند، برندسازی و مدیریت برند بدوی    

    تکنیک پاپ آرت در برندسازی و مدیریت برند................

    تکنیک چیدمان در برندسازی و مدیریت برند...................

    تکنیک مینی مالیسم در برندسازی و مدیریت برند ............

    تکنیک اینتراکتیو.............................................................

     رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت برند یا برندسازی و مدیریت برند اجرایی 

    برندسازی و مدیریت برند مفهومی...................................

    بخش هفتم:

    تاکتیک­ها و مدل­های مدیریتی و  بازرگانی در برندسازی و مدیریت برند   

    فصل سی­ام:

    تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند با توجه به  مراحل عمر محصول

    تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرحله ورود به بازار......

    الف- تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  پیشگامی..................

    ب- تاکتیک برندسازی و مدیریت برند پیروی........................

    تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرحله رشد..................

     تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند حفظ سهم بازار...........

    1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  دفاع از موقعیت............

    2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  تهاجمی.......................

    3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  تمرکز..........................

     

    تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند افزایش سهم بازار.........

    1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  حمله مستقیم................

    2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند محاصره.........................

    3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  توسعه بازار...................

    تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرحله بلوغ..................

    الف- حفظ مزیت برندسازی و مدیریت برند رقابتی (برندسازی و مدیریت برند برای بقا)       

    1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  تمایز............................

    2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند رهبری هزینه..................

    3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  رضایت و وفاداری مشتری سابق

     (روابط انسانی)...................................................................

    ب- افزایش حجم برندسازی و مدیریت برند با توجه به میزان فروش  

    3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  نفود.............................

    تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  رسوخ در بازارهای جهانی..

    تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرحله ثبات و افول.......

    فصل سی و یکم:

    دیگر تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرتبط...........

    تاکتیک برندسازی و مدیریت برند بد نه بدتر....................

    تاکتیک برندسازی و مدیریت برند انتقال...........................

    تاکتیک برندسازی و مدیریت برند گزینش انتخابی............

    تکنیک قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی......................

    تاکتیک نفرت از مخالف.................................................

    کلیت­های پر زرق و برق................................................

    تاکتیک ابهام گویی.........................................................

    تاکتیک برندسازی و مدیریت برند توجیه..........................

    تاکتیک استناد به قدرت..................................................

    تاکتیک انحراف توجه.....................................................

    فصل سی و دوم: 

    خطاها و دام های برندسازی و مدیریت برند....................

    دامهای‌ پنهان‌ در تصمیم‌گیری برندسازی و مدیریت برند....

    دام‌ برندسازی و مدیریت برند لنگرشدن‌...........................

    دام‌ برندسازی و مدیریت برند وضعیت‌ موجود.................

    دام‌ برندسازی و مدیریت برند هزینه‌های‌ غیرقابل‌ جبران‌ ....

    دام‌ برندسازی و مدیریت برند شواهد تأییدکننده‌................

    دامهای‌ برآورد و پیش‌بینی.............................................. ‌

    دام‌ اطمینان‌ بیش‌ از حد...................................................

    دام‌ احتیاط‌ بیش‌از حد.....................................................

    دام‌ واپس‌ روی.............................................................. ‌

    از پیش‌ آگاه‌بودن، از پیش‌ آماده‌ بودن‌ است....................... ‌

    http://brandmagazine.mihanblog.com/

    http://www.brandschool.blogfa.com/

    http://www.brandmanagement.mihanblog.com/

    http://www.advertisingschool.mihanblog.com/

    http://www.brandmanagement.blogsky.com/

     

    فصل سی و چهارم:

    تاکتیک­های ضد خطا در برندسازی و مدیریت برند...........

    پوکایوکه در برندسازی و مدیریت برند.............................

    تکنیک­های کنترل و تولید بدون نقص در برندسازی و مدیریت برند        

    بخش هشتم:

    تاکتیک­های مدیریتی و مهندسی.......................................

    فصل سی و پنجم:

    تفکر ناب در برندسازی و مدیریت برند (برندسازی و مدیریت برند ناب) 

    اصل اول - تعیین ارزش برندسازی و مدیریت برند...........

    اصل دوم - شناسایی جریان ارزش برندسازی و مدیریت برند     

    اصل سوم - ایجاد حرکت بدون وقفه..............................

    اصل چهارم - ایجاد سیستم کششی.................................  

    اصل پنجم - تعقیب کمال...............................................  

    فصل سی و ششم:

    تکنیک و مدل شش سیگما در برندسازی و مدیریت برند...

    هزینه‌های پایین برندسازی و مدیریت برند.......................

    ویژگی‌های شش سیگما دربرندسازی و مدیریت برند........

    فصل سی و هفتم:

    استراتژی مهندسی مجدد در برندسازی و مدیریت برند......

    تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد در چیست؟..........

    فصل سی و هشتم:

    تکنیک مهندسی معکوس در برندسازی و مدیریت برند......

    فصل سی و نهم: http://brandmagazine.mihanblog.com/

    http://www.brandschool.blogfa.com/

    http://www.brandmanagement.mihanblog.com/

    http://www.advertisingschool.mihanblog.com/

    http://www.brandmanagement.blogsky.com/

     

    تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در برندسازی و مدیریت برند

    فصل چهلم:

    تاکتیک مهندسی ارزش در برندسازی و مدیریت برند........

    فصل چهل و یکم:

    سیستم هوش مصنوعی در برندسازی و مدیریت برند.........

    سیستم‌های‌ خبره‌ برندسازی و مدیریت برند......................

    ربات‌ها.........................................................................

    پردازش‌ زبان‌های‌ طبیعی‌ در برندسازی و مدیریت برند......

    بخش نهم:  

    تاکتیک­های آینده پژوهی در برندسازی و مدیریت برند......

    دسته­بندی روش ها و تکنیک­های آینده پژوهی.................

    دسته اول: پیش­بینی الگوهای نوظهور................................

    دسته دوم: برون یابی......................................................

    دسته سوم: تحلیل های چرخه ای درروند پیش بینی برندسازی و مدیریت برند      

    دسته چهارم: تحلیل هدف برندسازی و مدیریت برند.........

    دسته پنجم: همگرایی شهودی..........................................

    بخش دهم:

    تاکتیک­ها و تکنیک­های پست­مدرن..................................

    پاره آجر برندسازی و مدیریت برند.................................

    ساختارشکنی و برندسازی و مدیریت برند ساختارشکن.....

    پست مدرنیسم و برندسازی و مدیریت برند پست مدرنی..

    تکنیک‌های برندسازی و مدیریت برند پست مدرنیسم........



     

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدیریت برند مدیریت برند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی